بسته‌های نرم‌افزاری

بسته‌های نرم‌افزاری برهان، پاسخی برای نیازهای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف

گزارشگری مدیریت


صورت های مالی برهان

صورت های مالی تلفیقی برهان

صورت های مالی IFRS برهان

تولید و کارخانه‌ای


 

پکیج برنا


 

فرآیند محور (شرکت های خصوصی با رویکرد حسابداری جاری)


 

فرآیند محور بخش عمومی (شرکت ها و سازمان های دولتی با رویکرد حسابداری تعهدی)


 

مشتریان موفق استفاده‌کننده از بسته‌های نرم‌افزاری برهان

در میان بسته‌های نرم‌افزاری برهان، پکیج برنا بسته مناسبی برای این شرکت بوده و توانسته نیازهای این شرکت را حل کند و راهکارهای موجود در آن را بهینه‌سازی کند.

 

شرکت بیدوایر ایران

بسته نرم‌افزاری “تولید و کارخانه” برهان، توانسته نیازهای شرکت بیدوایر ایران را در حوزه‌ تولیدی به‌صورت کامل پوشش دهد تا این شرکت بتواند هوشمندتر از گذشته به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

 

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

مطمئنا یکی از شرکت‌های بزرگ دولتی، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور می‌باشد که با حجم زیاد کاری و فرآیندهای پیچیده موجود در آن، به نرم‌افزاری نیاز دارد که بتواند در وجوه مختلف، پاسخگوی نیازهای سازمان باشد. در این میان دو بسته نرم‌افزاری “فرآیند محور بخش عمومی” و “گزارشگری مدیریت” برهان، توانسته پاسخگوی نیازهای این سازمان باشد و فرآیندهای درون سازمانی موجود را پیاده سازی و بهینه سازی کند.

 

مزایای بسته‌های نرم‌افزاری برهان

این بسته‌های نرم‌افزاری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بتوانند پاسخگوی تمام نیازهای موجود در سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف باشند. از این میان می‌توان به امکان چند شعبه‌ای و چند‌ شرکتی بودن بسته‌های نرم‌افزاری، پیکره‌بندی و سفارشی‌سازی نرم‌افزار با توجه به نیاز سازمان، چند زبانه بودن، امکان گزارشگیری‌های متنوع از نرم‌افزار و کاربری آسان اشاره کرد. استفاده از این بسته‌های نرم‌افزاری می‌تواند شما را در پیشبرد اهداف سازمان‌تان یاری دهد.